NUORET

Kuva & logo: Eetu Puranen

KKS Nuoret eli Kuopion Kameraseura ry:n nuorisotoiminta on perustettu tuomaan 16-30-vuotiaita valokuvauksesta kiinnostuneita nuoria ja nuoria aikuisia yhteen. Kaiken tasoiset kuvaajat ovat tervetulleita mukaan toimintaamme.

Pyrimme järjestämään tapahtumia nuorille aktiivisesti, kuten kuvakävelyitä, kuvailtoja, koulutuksia ja sekä tietysti mitä Nuoret itse haluavat.

Tapahtumissamme tutustutaan muihin nuoriin ja esimerkiksi valokuvauksen eri osa-alueisiin vaihtuvien kuvaustehtävien kautta. Nuorisotoiminta on avointa, yhteisöllistä sekä ilmaista, ellei toisin mainita.

Kuopion kameraseura ry:n jäsenmaksu nuorisolaisille alle 30-vuotiaille (v. 2024, 15 euroa / kalenterivuosi), joka ei ole välttämätöntä nuorisotoiminnan osallistumiseen.

MITEN MUKAAN?

Pysyäksesi perillä tulevista tapahtumistamme, ota haltuun tämä sivu, kameraseuran Instagram (@kuopionkameraseura) sekä Facebook -sivu Lisä-informointia nuorisotoimintaa varten suunniteilla mahdollisesti WhatsApp – ryhmä sekä FB-ryhmä.

TAPAAMISIA TULOSSA LÄHIAIKOINA

Nuorisotoiminnan vetäjät: Johanna Järventaus, Mika Antikainen ja Eetu Puranen