LIITY JÄSENEKSI

MIKSI LIITTYISIN

“Nykyisin, kun sosiaalinen kanssakäyminen taitaa olla aika epämuodikasta, on mukavaa, kun tuntee kuuluvansa johonkin yhteisöön, joka jakaa samanlaisia kiinnostuksen kohteita.”

“Tulin tutustumaan, etsimään uusia kavereita, joilla oli sama harrastus ja oppimaan studiokuvausta. Se oli erittäin hyvä siirto.”

“Liityin kameraseuraan laajentaakseni harrastusta luontokuvauksesta muuhunkin kuten esim. studiokuvaamiseen.”

“Seuraan liityin aikoinaan “digijärkkäri tutuksi” kurssin kautta kun en osannut käyttää uuden uutukaista digijärkkäriä.”

Jäseneksi liittyminen on helppoa

1. Täytä jäseneksi liittymislomake tästä klikkaamalla.

2. Kuopion kameraseuran hallitus käsittelee hakemuksesi. Kun sinut on hyväksytty jäseneksi, jäsensihteeri lähettää sinulle antamaasi sähköpostiosoitteeseen ‘Tervetuloa jäseneksi Kuopion kameraseuraan’ -viestin sekä jäsenmaksulaskun viitenumeroineen sekä ohjeet jäsenrekisteriin kirjautumiseksi. Jäsenyyshakemus pyritään käsittelemään hallituksessa mahdollisimman pikaisesti.

3. Maksa jäsenmaksu, jonka jälkeen saat oikeuden osallistua seuran monipuoliseen toimintaan, liittyä suljettuun FB-ryhmään, pääset osallistumaan ‘Kuukauden kuva’ -kisaan Flickr.com:ssa ja voit hyödyntää seuramme jäsenetuja.

jÄsenmaksu 2024

– Liittyminen ajalla 1.1.-30.6. eli 12 kk, jäsenmaksu 35 € / kuluvan kalenterivuoden loppuun saakka
– Liittyminen ajalla 1.7.-31.10. eli 6 kk, jäsenmaksu 17,50 € / kuluvan kalenterivuoden loppuun saakka

– Nuorisojäsen (alle 30 v) 15 € / kalenterivuosi

Jäsenmaksuilla katamme seuran kiinteiden kulujen (DIGILUOLA) kustannuksia sekä tarjoamme jäsenille suunnattua toimintaa ja koulutusta.

JÄSENYYDEN EDUT JA HYÖDYT VUONNA 2024

TUOTEALENNUKSET

• Colorkolmio, KKS:n koodilla jäsenistö saa 10% alennuksen kuvatuotteista, sekä myös
    Elinca, Manfrotto, Lastolite, Tethertools, Phottix, sekä Tre-D jne. tuotteista.
  • Finnaturen kuvauskojut
    Finnaturen kojukuvauksista 10% alennus (vuoden 2024 varauksista), jäsenyys varmistetaan ennen varausta.

MUUT JÄSENEDUT

• Oikeus varata ja käyttää studiota/pimiötä jäsenhintaan kts. lisätietoja studion/pimiön käytöstä Digiluola -sivulta
  • Jäsenistölle ilmaiset studiokuvausperehdytykset sekä studiomuotokuva 1-2 valolla koulutukset seuran omaan studioon. Ota yhteyttä studiomestareihin
  • Oikeus lainata Spyder -näytönkalibrointilaitetta. Näytön kalibrointi on tarpeellinen kaikille näytöille, suositellaan tehtäväksi 3 kk välein. Laina-aika on max. 3 vrk. Kysy studiomestari Merja Martikaiselta.
  • Oikeus osallistua seuran jäsenilleen järjestämään mielenkiintoiseen ohjelmaan, kuten jäseniltoihin, kuvausretkiin ja -tapahtumiin.
  • Oikeus osallistua SKsL:n jäsenseuran jäsenenä kansallisiin ja kansainvälisiin näyttelyihin ja kilpailuihin sekä SKsL:n tarjoamiin koulutuksiin ja tapahtumiin.
  • Oikeus osallistua seuran järjestämään kuukausittaiseen Kuukauden kuva -kilpailuun ja saada halutessaan rakentavaa palautetta kuvistaan.
  • Oikeus anoa SKsL.n, FIAP:n ja muiden kattojärjestöjen myöntämiä arvonimiä.
  • Muita seuran tarjoamia ja järjestämiä koulutuksia jäsenetuhintaan, joista ilmoitetaan jäsenille erikseen.
  • Jäsenyys KKS:n suljettuun FB-ryhmään, jossa on laaja verkosto valokuvauksesta kiinnostuneita jäseniämme, jotka mielellään avustavat valokuvausta koskevissa kysymyksissä ja haasteissa.