KOULUTUSTOIMINTA

KAIKILLE AVOIMET KOULUTUKSET 2024:

VALOKUVAUKSEN PERUSKURSSI

Kuopion Kameraseura järjestää tällä hetkellä muutamia kertoja vuodessa valokuvauksen peruskurssin. Myös jatkokurssi on suunnitteilla. Peruskurssi sisältää neljä opetuskertaa, joista ensimmäinen kerta on nk. esikurssi, jossa käydään läpi kameran nappulatekniikan alkeita.

KÄNNYKKÄKUVAUSKURSSI

Opi ottamaan parempia kuvia omalla kännykälläsi valokuvaaja Markus Aspegrenin opetuksessa.
Kurssin sisältö koostuu mm. sommittelusta, yleisimmistä puhelimen kameran asetuksista ja valon käytöstä.
Tutustutaan myös hiukan Snapseedin käyttöön kuvien muokkaamisessa ja kuvaustehtävistä. Koulutus ei
perehdy android- ja iosmaailmaan, vaan on hyvin yleismaailmallinen opas valokuvaamiseen.
Kurssi on tarkoitettu kaikille jo 16 vuotta täyttäneille.

SEURAN JÄSENILLE KOULUTUKSET 2024:

Seuran jäsenille suunnattuihin koulutuksiin osallistumiselle on edellytyksenä jäsenmaksun suorittaminen
(vuonna 2024 jäsenmaksu on 35 € sekä alle 30v 15 €)
sekä mahdollisen kurssimaksun maksaminen ennen tapahtumaa.

Mahdolliset kurssimaksut laskutetaan erikseen s-postitse.

OPTISEN SNOOTIN KÄYTTÖKOULUTUS DIGILUOLALLA 18.4.2024 KLO 17-19

Seura on hankkinut studiolle optisen snootin johon on mahdollisuus vaihtaa 8 erilaista kuviokiekkoa (goboa). Nyt seuran studiokuvaajilla on mahdollisuus osallistua snootin käyttökoulutukseen. Koulutus on tarkoitettu vain jäsenille jotka jo hallitsevat studiovalojen käytön.

Koulutuksen hinta on 10 €/osallistuja ja mukaan otetaan 10 ensiksi ilmoittautunutta.

Ilmoittaudu mukaan oheisen linkin kautta ma 17.4. mennessä.

Kouluttajina toimivat Marko Paakkanen ja Merja Martikainen