Kuopion Kameraseuralle menestystä Seura Cup 2023 ja World Cup 2023 -kilpailuissa

Kuopion Kameraseuran kuvakokoelma sijoittui toiseksi Seura Cup 2023 -kilpailussa ja hävisi mestaruuden Turun Kameroille vain 1 pisteen erolla. Kolmanneksi sijoittui Tampereen Valokuvausseura. Eroa toisen ja kolmannen välillä oli 7 pistettä.

World Cup 2023 tuloksissa Kuopion kameraseura oli samalla kokoelmalla 56. sijalla, parhaana suomalaisena kameraseurana sekä jakoi parhaan pohjoismaalaisen seuran sijoituksen yhdessä norjalaisen Bryne fotoklubb kameraseuran kanssa.

Seuraavat suomalaisseurat olivat sijoilla
93. sija Photo Club vision
105. sija Tornion Kameraseura
111. sija Turun Kamerat
World Cup 2023 -kilpailuun osallistui kaikkiaan 226 kameraseuraa.

Seura Cup/World Cup 2023 kokoelmassa oli kuvia seuraavilta seuramme kuvaajilta:

Ilkka Hakulinen, Johanna Järventaus, Juha Saastamoinen, Jukka Lappalainen, Jussi Ahokas, Kari Kumpulainen, Marc Sabat, Marko Paakkanen, Merja Martikainen, Mika Antikainen, Petri Damstén, Tiina Kuha ja Seppo Vatanen, jonka kuvalle ’Artists in the air’ myönnettiin kunniakirja Seura Cup -kilpailussa.