Kuopion Kameraseura – Valovoimaisia hetkiä 70 vuotta

9.1.2024 klo 18.00 Kuopion kaupungintalon juhlasalissa.

Tule kanssamme avaamaan Kuopion Kameraseuran 70-vuotisjuhlavuosi Kuopion kaupungintalolle. Saamme vieraaksemme Vuoden luontokuva 2018 kilpailun voittaja, valokuvaaja Taru Rantalan, joka näyttää taianomaisia luontokuviaan ja kertoo matkastaan valokuvaajana.

Tilaisuudessa Kuopion Kameraseuran puheenjohtaja Anne Tuomainen lausuu avaussanat ja luo katsauksen seuran 70-vuotiseen toimintaan. Kuopion kaupunginvaltuuston
2. varapuheenjohtaja Harri Auvinen tuo Kuopion kaupungin tervehdyksen juhlivalle seuralle. Suomen Kameraseurojen liiton puheenjohtaja Petteri Mussalo pitää puheen ja kertoo Seura Cup 2023 ja World Cup 2023 tulokset. Tilaisuudessa esitellään Kuopion Kameraseuran uusi logo, jonka on suunnitellut seuran jäsen, moninkertainen Pohjoismaiden mestari Petri Damstén. Tilaisuudessa julkistetaan ja palkitaan kunniakirjoilla Kuopion Kameraseuran Vuoden kuvaaja 2023 ja Vuoden kuva 2023.

Tilaisuuden kesto on n. 1,5-2 h. Tilaisuus on avoin ja maksuton kaikille valokuvauksesta kiinnostuneille. Tervetuloa!
(kuva; Taru Rantala, Suomen Luontokuva 2018 -kilpailun voittajakuva)

LATAA TÄÄLTÄ KÄSIOHJELMA