Kuukausikisan “Hetki” tulokset

Syyskuun kuukausikisaan jätettiin 58 kuvaa ja näistä seuloutui voittajaksi Seppo Vatasen kuva ‘Viimeiset valonsäteet’

“Tässä on noudatettu ohjetta ‘Kuvaa valoa’. Kuvan hetkestä meni ehkä viisi minuuttia, kun aurinko painuin metsän taakse, pimeys laskeutui, ilta ja pimeä yö koitti. Valitettavasti kuvan tarkkuus ei aivan riitä kaikkeen käyttötarkoitukseen, mutta kuukauden aihe ‘Hetki’ kuvassa kyllä on läsnä”, kertoo Seppo Vatanen voittokuvan taustoista.

Toiseksi kuukausikilpailussa äänestettiin Merja Martikaisen kuva ‘My moment’

Kolmannen sijan vei nimiinsä Anne Tuomainen kuvallaan  ‘Sniff’.

Seuraavan kuukauden aihe on valo pimeydessä. Kuvia kuukausikilpailuun pääsee heti lataamaan ja aikaa lataamiselle on 2.12.2023 klo 12:00 saakka, jolloin kuukausikisa päättyy. Kukin voi ladata maksimissaan kolme kuvaa ja kahden kuvan tulee olla otettu tai tehty kuukausikilpailun aikaan. Seuraava kuvailta pidetään 5.12.2023 klo 18:00 seuran tiloissa Puijonlaaksossa.

Päättyneen kisan tulokset löytyvät tästä linkistä:https://petridamsten.com/kks/=2023-11.html