Kuukausikisan “Lumo” tulokset

Elokuun kuukausikisaan jätettiin 43 kuvaa ja näistä seuloutui voittajaksi Anne Tuomaisen kuva ‘Magical summer night’

“Tänä kesänä minulla oli pitkä kesäloma ja mahdollisuus viettää luonnossa pitkiä aikoja. Kuva on otettu Viiksimossa,  Venäjä ja Suomen välisellä rajavyöhykkeellä. Luonnonilmiöt ja eläimet kiinnostavat minua erityisesti ja nautin luonnon tarkkailemisesta kiireettömästi, sillä luonnossa jokainen hetki on ainutkertainen”, kuvailee Anne Tuomainen luonnon tuottamaa lumoa.

Toiseksi kuukausikilpailussa äänestettiin Petri Damsténin kuva ‘Smoking Mushroom’

Kolmannen sijan vei nimiinsä Katri Bäck kuvallaan  ‘Herkkää’.

Seuraavan kuukauden aihe on ‘Syksyn värit’. Kuvia kuukausikilpailuun pääsee heti lataamaan ja aikaa lataamiselle on 7.10.2023 klo 12:00 saakka, jolloin kuukausikisa päättyy. Kukin voi ladata maksimissaan kolme kuvaa ja kahden kuvan tulee olla otettu tai tehty kuukausikilpailun aikaan. Seuraava kuvailta pidetään 10.10.2023 klo 18:00 seuran tiloissa Puijonlaaksossa.