Kuukausikisan “tasapaino” tulokset

Heinäkuun kuukausikisaan jätettiin 37 kuvaa ja näistä seuloutui voittajaksi Anne Tuomaisen kuva ‘Atop’

“Oli myrskyinen ilta ja itse asiassa olisin toivonut kuvaan salamaa, mutta en voi sanoa olevani tyytymätön nähdessäni haarahaukan tasapainottelemassa oksan nokassa”, kuvailee Anne Tuomainen voittoisan kuvan syntyä.

Anne Tuomainen – Atop

Toiseksi kuukausikilpailussa äänestettiin Merja Martikaisen kuva ‘Everything is possible’

Merja Martikainen – Everything is possible

Kolmannen sijan vei nimiinsä Anne Tuomainen kuvallaan  ‘Acrobatic wedding’.

Anne Tuomainen – Acrobatic wedding

Seuraavan kuukauden aihe on lumo. Aihehan on sama kuin Kameraseurojen liiton teemanäyttelyn aihe, eli samat kuvat voi sitten kätevästi lähettää siihen näytelyyn. Kuvia kuukausikilpailuun pääsee heti lataamaan ja aikaa lataamiselle on 2.9.2023 klo 12:00 saakka, jolloin kuukausikisa päättyy. Kukin voi ladata maksimissaan kolme kuvaa ja kahden kuvan tulee olla otettu tai tehty kuukausikilpailun aikaan. Seuraava kuvailta pidetään 5.9.2023 klo 18:00 seuran tiloissa Puijonlaaksossa.