Kuukausikisan “vihreä” tulokset

Kesäkuun kuukausikisaan jätettiin peräti 54 kuvaa ja näistä seuloutui voittajaksi Anne Tuomaisen kuva ‘Spiral of life’

“Lähdin kuvaamaan makroa ja katselemaan luonnon muotoja. Luonto toistaa itseään ja samoja muotoja niin suuressa, kuin pienessäkin mittakaavassa. Se on mielenkiintoista miten biologiset muodot ja rakenteet luonnossa ovat fysikaalisten voimien ja evoluution yhteispelin tulosta. Reissulla sitten havaitsin ruusun, joka kutsui minut syventymään sen syvimpään olemukseen ja muotokieleen.”, kuvailee Anne Tuomainen voittoisan kuvan syntyä.

Anne Tuomainen – Spiral of life

Toiseksi kuukausikilpailussa äänestettiin Markus Sipilän kuva ‘Trapped’

Markus Sipilä – Trapped

Kolmannen sijan vei nimiinsä Seppo Vatanen kuvallaan  ‘Green water’.

Seppo Vatanen – Green water

Seuraavan kuukauden aihe on tasapaino – balance. Kuvia pääsee heti lataamaan ja aikaa lataamiselle on 5.8.2023 klo 12:00 saakka, jolloin kuukausikisa päättyy. Kukin voi ladata maksimissaan kolme kuvaa ja kahden kuvan tulee olla otettu tai tehty kuukausikilpailun aikaan. Seuraava kuvailta pidetään 8.8.2023 klo 18:00 seuran tiloissa Puijonlaaksossa.