KUUKAUSIKISAN “MONIMUOTOISUUS” TULOKSET

Maaliskuun kuukausikisaan jätettiin 42 kuvaa ja näistä seuloutui voittajaksi Seppo Vatasen kuva ‘Neljä vuodenaikaa’

“Aiheesta monimuotoisuus minulle ensimmäisenä tulee mieleen luonto. Vuoden ajan kuvasin konttilan perinnetilaa idealla neljä vuoden aikaa. Tässä kuvassa kaikki on yhdistetty yhdeksi kuvassa pienellä twistillä. Huomasitko tai löysitkö?”, haastaa Seppo Vatanen katsojaa.

Seppo Vatanen – Neljä vuodenaikaa

Toiseksi kuukausikilpailussa äänestettiin Petri Damsténin kuva ‘Finger Puppets’ ja kolmannen sijan vei nimiinsä niin ikään Petri kuvallaan  ‘Diversity’.

Petri Damstén – Finger Puppets

Petri Damstén – Diversity

Seuraavan kuukauden aihe on ‘Kevät tuo elämän’. Kuvia pääsee heti lataamaan ja aikaa lataamiselle on 6.5.2023 klo 12:00 saakka, jolloin kuukausikisa päättyy. Kukin voi ladata maksimissaan kolme kuvaa ja kahden kuvan tulee olla otettu tai tehty kuukausikilpailun aikaan. Seuraava kuvailta pideätään 9.5.2023 klo 18:00 seuran tiloissa Puijonlaaksossa.