Kuukausikisan “epätarkka” tulokset

Helmikuun kuukausikisaan jätettiin 48 kuvaa ja näistä seuloutui voittajaksi Seppo Vatasen kuva ‘lämpöväreily’

“Telkkämäen perinnetilan kaskenpoltosta viime kesänä otettu kuva. Tarkoituksena oli saada Järnefeltin kaskenpoltto taulun tunnelmaa kuviin. Kaskenpolton läpi otettu saa aikaa lämpöväreilyn tuottaen maalausmaisen tekstuurin. Kyseisenä iltana tuli satoja ’epäteräviä kuvia. Tällä kertaa vielä ihan tarkoituksella toisin kuin yleensä valokuvauksessa tapahtuu”, kommentoi Vatanen voittoisaa kuvaansa.

Seppo Vatanen – Lämpöväreily

Toiseksi kuukausikilpailussa äänestettiin Laura Piipolan kuva ‘Blowing in the wind’

Laura Piippola – Blowing in the wind

Kolmannen sijan vei nimiinsä Lea Pöyhönen kuvallaan  ‘Opening’.

Lea Pöyhönen – Opening

Seuraavan kuukauden aihe on ‘monimuotoisuus’. Kuvia pääsee heti lataamaan ja aikaa lataamiselle on 1.4.2023 klo 12:00 saakka, jolloin kuukausikisa päättyy. Kukin voi ladata maksimissaan kolme kuvaa ja kahden kuvan tulee olla otettu tai tehty kuukausikilpailun aikaan. Seuraava kuvailta pideätään 4.4.2023 klo 18:00 seuran tiloissa Puijonlaaksossa.