Kuukausikisan ‘vauhdikas’ tulokset

,

Kesäkuun aikana kuukausikisassa oli aiheena ‘vauhdikas’.

Liekö ollut enteellistä vai mikä, mutta ensimmäisenä kisaan jätti kuvan Petri Damstén ja tämä kuva myös voitti. Kuvan nimi on ‘Through the Snow’ ja vauhdikkuutta ei todellakaan tarvitse kuvasta etsiä, vaan se suorastaan vyöryy kohti.

Petri Damstén  ‘Through the Snow’

Yhtä enteellinen taisi olla toiseksi tullut Markus Sipilän ‘Solo Display’, jonka Markus jätti kisaan toisena. Huikessa kuvakulmassa liitävä Hornet on suorastaan materialisoitunutta vauhdikkuutta.

Markus Sipilä ‘Solo Display’

Kolmanneksi kuukauden kisassa kaartoi Tero Lähdesmäen ‘Speedy’, jonka myötä kärkikolmikossa oli kaksi lentokonekuvaa.

Tero Lähdesmäki ‘Speedy’

Petri valitsema uusi aihe on ‘Loisto’. Tämä aihe on myös seuraavan Suomen Kameraseurojen Liiton teemanäyttelyn aiheena. Petri toivoikin, että tämä saattaisi innostaa seuran jäseniä osallistumaan teemanäyttelyyn.

LINKKI: tietoa Kameraseurojen Liiton teemanäyttelystä 2022

Seuraavan kuukausikisan latausaikaa on 6.8.2022 klo 12:00 saakka. Kukin voi ladata maximissaan kolme kuvaa, joista yksi voi olla aiemmin otettu kuva.