Kuukausikisan 'Tunteet' tulokset

,

Päättyneen kuukausikisan aiheena oli ‘Tunteet’. Kisaan tulleet kuvat aiheuttivatkin katsojissa mitä erilaisempia tuntemuksia. Tämän seurauksena peräti 19 eri kuvaa sai osakseen ykkösääniä! En muista milloin ykkösäänet olisivat hajonneet näin laajalti.

Mutta kärkikolmikko löytyi jälleen. Ykköseksi selvisi Wille Markkasen ristiriitaisuuksia täynnä oleva kuva ‘Mixed feelings’.

Wille Markkanen ‘Mixed feelings’

Toiseksi selvinnyt Niko Puumalaisen kuva ‘How can I save The Child in me?‘ on varmaan vielä ajankohtaisempi, mitä Niko on kuvaushetkellä osannut kuvitellakaan. Syvälle tunteisiin menevä otos tilanteesta jossa elämme.

Niko Puumalainen ‘How can I save The Child in me?’

Ajan kuvaan sopiva otos on myös Merja Martikaisen ‘Lohdutus‘. Tänään sitä taitavat tarvita lasten lisäksi kaikki maailman tapahtumia seuraavat.

Merja Martikainen ‘Lohdutus’

Onnittelut kärkikolmikolle!

Uuden kuvakisan aiheeksi Wille valitsi ‘Tilanne päällä’/’Having a bit of a situation’. Tämä aihe mahdollistanee etsiytymään kameran kanssa mitä moninaisimpiin tilanteisiin?

Kuvia voi alkaa lataamaan jo samantien, latausaikaa on lauantaihin 2. huhtikuuta 2022 klo 12.00 asti. Kukin voi ladata maximissaan kolme kuvaa, joista yksi voi olla aiemmin otettu kuva.

Päättyneen kisan tulokset löytyvät tästä linkistä: