Kuukausikisan tulokset ja Vuoden kuva

,

Kuukausikisassa oli nyt esillä jäsenistön viime vuonna ottamien kuvien parhaimmisto, sillä jokainen sai ladata kisaan kolme viime vuonna ottamaansa kuvaa. Kisasta tulikin tiukka, sillä samoille pistemäärille selvisi kaksi kuvaa: Hannu Merjovaaran ’Polku vie satuun’ ja Wille Markkasen ’Syysaamun sumu Snellmaninpuistossa Kuopiossa’.

Hannu Merjovaara, Polku vie satuun

Mielenkiintoinen kuvakisa siinäkin mielessä, että näistä kuvista edustivat hieman erilaista kuvaamista mitä kuukausikisan kärkisijoilla on totuttu näkemään.

Kuvien tasapisteet aiheutti myös pienen ongelman, kumpi näistä on sitten ’Vuoden kuva’. Hannun kuva sai enemmän ykköstilan ääniä, tosin vain yhden enemmän, mutta enemmän kuitenkin. Näin ollen hänen kuvansa on nyt seuramme Vuoden kuva. Hannu oli yllättynyt eikä olisi ’ikipäivänä’ uskonut saavuttavansa tällaista tulosta. Hän totesi osallistuneensa jokaiseen kuukauden kuvaan kolmella kuvalla niin kauan kun on ollut seuran jäsen.

Wille Markkanen, Syysaamun sumu Snellmaninpuistossa Kuopiossa

Hyvässä kuvassa pitää olla aina jotain punaista. Punaista riitti koko kuvan täydeltä kuukausikisassa kolmanneksi tulleessa Merja Martikaisen kuvassa Red. Upea punainen studiokuva kokonaisuudessaan.

Merja Martikainen, Red

Onnittelut voittajille!!

Tulokset kokonaisuudessaan löytyvät tästä linkistä: https://petridamsten.com/kks/=2022-01.html

Nyt jo meneillään olevassa kuvakisassa on aiheena ’Kylmän ja lämpimän leikki’/’Play of warm and cold’. Kisaan voi kukin ladata max kolme kuvaa, joista vähintään kahden tulee olla uusia kuvia (1.1.2022 ja sen jälkeen otettuja). Latausaikaa on lauantaihin 5. helmikuuta 2022 asti.

KUVAILTA torstaina 13.tammikuuta klo 18.00 etänä. Teams-linkki on lähetetty jäsenkirjeessä 6.1.2022. Jos et ole saanut jäsenkirjettä, niin ota yhteyttä niin selvitetään tilanne.