Valokuvauksen peruskurssi!

Huom! Päivitetty!

Haluaisitko oppia valokuvauksen perusteet ja tulla paremmaksi kuvaajaksi? Kuopion kameraseuran järjestämä Valokuvauksen peruskurssi on suunnattu kaikille valokuvauksesta kiinnostuneille. Kuvaat sitten puhelimella, filmikameralla, digijärkkärillä tai vaikka pokkarikameralla, tämä kurssi antaa sinulle kaikki perustiedot harrastuksen aloitukseen.
Kurssin aikana käsitellään myös valokuvauksen perusasioita kuten aukon ja valotusajan käyttö, kuvallinen ilmaisu, kuvan sommittelu jne. Teoriaopetuksen lisäksi kurssiin kuuluu kädestä pitäen opetusta, ja materiaalin saat mukaan kertaamista ja kotona tapahtuvaa harjoittelua varten.
Kurssi koostuu kolmesta kurssipäivästä, kukin noin 2,5h. Lisäksi voit samaan hintaan tulla nk. esikurssille, jossa opetellaan etsimään perussäädöt omasta kamerastasi.

Seuraavan kurssin ajankohdat ovat:
Esikurssi Ti 19.10. klo 18.00 – 20.30
1. osa To 21.10. klo 18.00 – 20.30
2. osa Ti 26.10. klo 18.00 – 20.30
3. osa To 28.10. klo 18.00 – 20.30
Katso lisää Koulutus -sivulta, sivun alaosassa: