Arsmatin huipputarjous alueen kuvaajille

Huipputarjous pohjoissavolaisille kameraseuroille!

Kuopion Kameraseura ry:n Digifotomaraton 2012 -yhteistyökumppani Offset- ja digipaino Arsmat (arsmat.fi) on hankkinut uudenuutukaisen laadukkaan FOGRA-sertifioidun Canon Imagepress C6010 -digipainokoneen.

Kuopiossa sijaitseva Arsmat tarjoaa tutustumistarjouksena pohjoissavolaisten kameraseurojen jäsenille kahdeksan (8) kuvan sarjan kuvatulosteita max. A3-koossa á 20,00 €/kuvaaja (sis. ALV 23 %), kun tilaajia on vähintään 10 kpl. Kuvan formaatti 28 X 42 cm (~A3 )(sama kaikille kuville). Kuvat ladataan yhteiseen Internet-pilvipalvelukansioon ja valmiit kuvat toimitetaan tilaajille aina, kun 10 tilaajaa koossa.

Sitovat tilaukset Jukka-Pekalle yhteystietoineen 30.6.2012 mennessä sähköpostilla -> jpkorpi@gmail.com, josta saat lisäohjeita.