Talven riemua toukokuun kuvaksi

Tero Lähdesmäki voitti Toukokuun kuvan -maininnan Talven riemua -kuvallaan (9 p.)

Raati totesi Tero Lähdesmäen kuvasta seuraavaa: “Vauhdikas kuva. Aurinko hienosti kohteen takana. Onnistunut sommittelu. Liike saatu upeasti pysähtymään” – ISO 100; (1/640 s).

Kilpailu oli tässä kuussa todella tasainen. Toiseksi sijoittui kahdeksalla pisteellään Tero Lähdesmäen Sami Kontion lentokonetta kuvaava otos. Kolmanneksi rankattiin Petteri Mussalon “Over the top” seitsemällä pisteellään.

Neljänneksi sijoittui J-P Korpi-Vartiaisen “Kitten begs fish from granny at Jyskyjärvi” kuudella pisteellä. Jaetulla viidennellä sijalla olivat Petri Damstenin “Tulip Hill” ja “Short life“; Petteri Mussalon vauhdikas “Oops” sekä Julia Vistbakkan “Melancholy“.

Kiitokset kaikille osallistujille.

Kuukauden kuva -kisa jatkuu koko kesän ajan siten, että jäsenillä on mahdollista ladata yhteensä yhdeksän kuvaa elokuun 10. päivään mennessä 2012.