Ensi talven touhuja

Eilen (18.4.2012) pidimme kuukausikokousta, varsinainen vuosikokoushan jouduttiin siirtämään. Kuukauden kuva valittiin (onnea Julia) ja pohdittiin tulevia.

Ensi talvelle ajattelimme laajentaa toimintaa yhdellä kuukausittaisella kokoontumiskerralla. Teematiistain, tekniikkaillan tai vaikkapa suljinsunnuntain (miksi sitä nyt nimetettäisikään) tapaamisessa perehdyttäisiin kuvaamiseen vaihtuvien teemojen kautta. Esitykset tuotettaisiin omin voimin tai ulkoisen avun avulla. Tilaisuudesta ilmoitettaisiin julkisesti ja kaikki halukkaat olisivat tervetulleita. Mikäli tilaisuudesta aiheutuu kustannuksia, kerätään pieni osallistumismaksu. Osallistumismaksun määräämisessä noudatetaan jäsenetuperiaatteita – omalle joukolle halvemmalla.

Onpa paljon konditionaaleja – vielä.

Seuraavassa keskustelussa esiin nousseita teemoja esimerkkinä. Voit vaikuttaa: kommentoi ja osallistu.  Esitä toiveita, vaatimuksia ja anna vinkkejä. Ja mikä mukavinta, tekijöitä kaivataan myös.

• Pikkusalamat ja valaisun apuvälineet
  • Muotokuvaus
  • Kuvankäsittely useamman kerran kokonaisuutena
    • RAW, perusasiat, työnkulku ja säädöt