Valokuvauksen peruskurssi, kevät 2024

Kuopion Kameraseuran koulutuksen kulmakivenä toimii Valokuvauksen peruskurssi. Se antaa osallistujalle perusymmärryksen valokuvauksesta, kuvasit sitten millä kameralla tahansa.

Peruskurssin ensimmäinen kerta on nk. esikurssi, jossa käydään läpi kameran nappulatekniikan alkeita. Esikurssi on tarkoitettu kaikille niille, joilla ei ole juuri mitään kokemusta oman kameran toiminnoista. Esikurssin tarkoitus on sujuvoittaa varsinaisen kurssin etenemistä saattamalla kaikki kurssilaiset taidoiltaan lähemmäs toisiaan heti alkuvaiheessa. Kurssin tunnuspiirteenä ollut käytännön harjoittelu ja ”kädestä pitäen” opastaminen ei ole häviämässä minnekään, vaan on selkeästi osa kurssin opetusta.

Seuraava peruskurssi alkaa ti 19.3. (esikurssi) ja seuraavat kurssipäivät ovat to 21.3., ma 25.3. ja ke 27.3. (kaikki klo 18.00 alkaen) Jokainen kurssikerta kestää noin 2h.

Kurssimaksu on Kuopion Kameraseuran jäseniltä 30 €/kurssi (paitsi alle 30v, 15€) ja ei-jäseniltä 75 €/kurssi.

ILMOITTAUTUMINEN AVATAAN PIAN, LINKKI EI OLE VIELÄ KÄYTÖSSÄ!
Voit ilmoittautua seuraavalle peruskurssille täällä viimeistään 10.3.2024.
Kurssille otetaan kymmenen nopeimmin ilmoittautunutta osallistujaa.