Kuukausikilpailun ‘Loisto’ tulokset

,

Päättyneen kuukausikisan aiheena oli ‘Loisto’ ja kilpailuun tuli 56 kuvaa. Aihetta oli lähestytty monipuolisesti ja nyt onkin odotettavissa seurasta runsas osanotto kameraseurojen liiton teemanäyttelyyn, jossa on myöskin aiheena Loisto.

Tämänkertaisen kisan voitti  Wille Markkasen kuva ‘Salama Puijon yllä’. Kuva vilahti myös sosiaalisessa mediassa ja siellä kuvaa verrattiin levyn “Ride the lightning” -kanteen sekä muistoihin Ghostbustersista.

Wille Markkanen ‘Salama Puijon yllä’

Kisa kakkossijasta oli tiukka ja vain yhden pisteen turvin nappasi Katri Bäck kuvallaan ‘Sädehtivä kuolema odottaa’, joka esittelee yhden kaikkien aikojen suosituimman haukikalastajan vieheen kerrassaan loistavasti.

Katri Back ‘Sädehtivä kuolema odottaa’

Kolmanneksi kuukausikisassa sijoittui  Petteri Mussalon upea purjehduskuva, jossa järven tunnelman voi todella selkeästi aistia. Mielenkiintoisen kuvan nimi on ‘Pointing to the Capital of Lakeland’.

Pettri Mussalo ‘Pointing to the Capital of Lakeland’

Wille valitsi uudeksi aiheeksi ‘pimeä’. Kuvia pääsee heti lataamaan. Seuraavan kuukausikisan latausaikaa on 3.9.2022 klo 12:00 saakka. Kukin voi ladata maximissaan kolme kuvaa, joista yksi voi olla aiemmin otettu kuva.